شرکت تبلیغاتی در تبریز - رسام وب
طراحی سایت ارزان در ارومیه
طراحی سایت ارزان در ارومیه
جولای 29, 2017
چاپ در ارومیه
چاپ در ارومیه
آگوست 7, 2017
نمایش همه

شرکت تبلیغاتی در تبریز

شرکت-تبلیغاتی-در-تبریز

شرکت تبلیغاتی در تبریز

کانون تبلیغاتی در تبریز

به طور کلی یک کانون تبلیغاتی در حوزه برنامه ریزی، ساخت و مدیریت ابعاد تبلیغاتی برای مشتریان فعالیت دارد. کانون های تبلیغاتی می توانند به صورت کاملا تخصصی در شاخه ای مشخص از تبلیغات کار کنند یا به شکلی گسترده تر به ارائه خدمات مختلف بپردازند. کانون های تبلیغاتی در فعالیت های گسترده از کلیه ابزارهای تبلیغاتی مثل وب سایت، تبلیغات شبکه های اجتماعی و آنلاین و چاپ کاتالوگ، بروشور، لیبل، کارت ویزیت، هدایای تبلیغاتی، لوگو و … بهره می برند. کانون تبلیغاتی در تبریز در برگیرنده تعدادی شرکت تبلیغاتی است که در حوزه برندینگ و تبلیغات فعالیت دارند. کانون تبلیغاتی در تبریز با دارا بودن بخش های مختلفی هم چون طراحی و چاپ در تبریز ، هدایای تبلیغاتی در تبریز، آژانس و شرکت تبلیغاتی در تبریز ، تبلیغات نمایشگاهی در تبریز ، تبلیغات محیطی در تبریز ، طراحی گرافیکی در تبریز و هم چنین طراحی سایت در تبریز فعالیت های گسترده ای را شامل می شود.

نحوه کارکرد شرکت تبلیغاتی در تبریز

برای شرح بهتر وظایف و نحوه عملکرد کانون تبلیغاتی در تبریز به بررسی عملکرد شرکت تبلیغاتی می پردازیم. شرکت تبلیغاتی نیازمند تقسیم به بخش های مختلف است که عبارتند از:
۱_وجود مشتری
اولین مراحل کار مربوط به جلسات معارفه و آشنایی با ارباب رجوع و مشتریان است. در این دیدار ها مشتری نیاز های خود را بیان می کند و شرکت های تبلیغاتی با بیان ایده های مختلف او را راهنمایی می کنند.
۲_عقد قرارداد
پس از جلسه معارفه با مشتری و ارائه راهکارهای مختلف نوبت به عقد قرارداد و شروع به کار کردن می شود. با توجه به نوع شرکت تبلیغاتی و مشتری حوزه فعالیت متفاوت خواهد بود. به طور کلی شرکت برای انجام پروژه ای معین با مشتری توافق می کند؛ مثلا ممکن است قرارداد به شکل ساعتی با خرده فروش ها منعقد گردد که هم شرکت مسئول انجام وظایف و هم مشتری مسئول پرداخت هزینه است.
۳_تعریف مسئله و ارائه راه حل
وظیفه اصلی شرکت تبلیغاتی حل مسائل مشتریان است. نوع مسائل و مشکلات و راه حل ها به حیطه کار مشتری و گستره فعالیت شرکت تبلیغاتی مربوط است. انجام پروژه ها در شرکت های تبلیغاتی متفاوت ولی روند کار کمابیش یکسان است.

بخش های اصلی شرکت تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی با دارا بودن شش بخش مختلف موجب خلق تبلیغات موثر می شود. شش بخش اصلی عبارتند از:
۱_خدمات اجرایی یا پروژه ای کالا
این بخش از شرکت شامل نیروهای اجرایی پروژه، مدیران پروژه و کارگردان اجرایی پروژه می شود. وظیفه این بخش برقراری ارتباط با مشتریان مختلف و متعدد است. این قسمت پل ارتباطی بین بخش های مختلف شرکت با مشتریان است. هماهنگی بین تیم اجرایی و خلاقیت بسیاری ضروری است. وظیفه اصلی تیم اجرایی تولید طرح و گزارش های اولیه است.
۲_برنامه ریزی پروژه
در این بخش تحقیقات با تفکر استراتژیک تلفیق می گردند. به طور کلی در این بخش مشتریان وارد فرایند توسعه تبلیغات می شوند. تبلیغات مناسب و شاخص باید دارای اثر بخشی واقعی باشند. برنامه ریزی کاربردی می تواند به هر دو طرف در این مسیر کمک برساند.
۳_تیم خلاقیت
تیم خلاقیت اصلی ترین بخش شرکت تبلیغاتی به شمار می رود که وظیفه تولید و به راه انداختن موتور فعالیت در شرکت را بر عهده دارد. وظایف تیم و بخش خلاقیت بسیار متنوع و گسترده است. نویسندگان و محتوا نویسان متن های تبلیغاتی با هماهنگی و مشورت با اعضای بخش هنری اقدام به ایده پردازی می کنند و در تیم خلاقیت مشغول به فعالیت و ایده پردازی هستند. هم چنین مدیریت هنری وظیفه هدایت تولید خلاقانه و نوین با تطابق سازی با برند و طرح اولیه درخواستی را بر عهده دارد.
۴_بهره گیری از رسانه و تبلیغات محیطی
برای اینکه بتوان از کار خود نتیجه مناسبی اخذ کرد نیاز به خرید رسانه است. منظور و هدف از این خرید شامل رسانه هایی مثل رادیو، تلویزیون، بیلیبوردها، پوستر ها و تبلیغات پارتیزانی در محیط، مجلات و روزنامه ها، بنرهای اینترنتی، بهینه سازی سایت و… است که با دریافت هزینه اقدام به نمایش تبلیغات می کنند. بین بخش خرید رسانه و خلاقیت همکاری و هماهنگی تنگاتنگی وجود دارد. تیم خلاقیت ایده خود برای به نمایش در آوردن تبلیغ را به این بخش ارائه کرده و تیم خرید رسانه آن را عملی می کنند.
۵_تولید
مرحله نهایی کار بر عهده تیم تولید است. ایده های تبلیغاتی تا زمانی که چاپ و اجرا نشوند طرح های ذهنی بیش نیستند. در شرکت های تبلیغاتی در تبریز نیز تیم تولید با همکاری تیم خلاقیت و خرید رسانه اقدام به تولید پروژه و طرح می کند و کار را به مشتری تحویل می دهند.

زیر مجموعه های بخش های مختلف شرکت تبلیغاتی در تبریز

۱_بخش نیروی انسانی و امکانات
این قسمت از شرکت بر ایمنی تجهیزات و مدیریت آن ها نظارت دارد. وظیفه تامین تجهیزات و امکانات ضروری برای کارکنان شرکت بر عهده این بخش است.
۲_تحقیق
از وظایف این بخش می توان به امور گروه های کانونی، آزمایش و سنجش، تجزیه و تحلیل داده ها و کمک رساندن به تیم خلاق و اجرایی برای افزایش تمرکز روی روند کارها و نیازهای بازار اشاره کرد.
۳_توسعه آنلاین
این حوزه از شرکت مربوط به طراحی اپلیکیشن موبایل، وب سایت، تیزر تبلیغاتی است. حضور موثر در فضای اینترنت و توسعه آنلاین کمک شایانی به رشد و توسعه کار ها می کند.
۴_دپارتمان فناوری اطلاعات
تیمی که با ایده های تازه خود در کنار تیم خلاقیت و اجرا فعالیت دارند.
۵_ واحد ترافیک
این قسمت به عنوان مرکز و قلب شرکت تبلیغاتی هماهنگ کننده بین قسمت ها و کارهای مختلف شرکت با هم است. تیم ترافیک تمامی پروژه ها را از نظر مدت زمان و متناسب بودن بخش های مختلف با هم هماهنگ می کند.
به طور کلی می توان خدمات شرکت تبلیغاتی را در موارد زیر خلاصه کرد:
– تکمیل تحلیل و تجزیه بازاریابی
– توسعه دادن برنامه تبلیغاتی
– آماده سازی یک استراتژی خلاقانه و جدید
– ایجاد و اجرای تبلیغات
– به کارگیری برنامه های رسانه ای
– ادغام ارتباط های بازاریابی با یکدیگر
کانون تبلیغاتی در تبریز با ارائه فعالیت ها و امکانات گسترده تنها به شرکت و آژانس های تبلیغاتی محدود نمی شود. برخی دیگر از تخصص های کانون تبلیغاتی در تبریز به طور خلاصه در زیر شرح داده می شود.

طراحی و چاپ تبلیغاتی در تبریز

چاپ و طراحی تبلیغاتی از بخش های مهم کانون تبلیغاتی در تبریز به شمار می رود. با وجود رابطه تنگاتنگ بین صنعت چاپ و تبلیغات، تنوع در محصولات تبلیغاتی نیز روز به روز در حال افزایش است. برخی از این ابزارهای تبلیغاتی می توان به طراحی فولدر، کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، لیبل، چاپ سر رسید اختصاصی در تبریز اشاره نمود. چاپ از ویژگی های اصلی یک کار تبلیغاتی محسوب می شود که باید مورد توجه فراوان قرار گیرد.

هدایای تبلیغاتی در تبریز

در کانون تبلیغاتی در تبریز هدایای تبلیغاتی بسیار محبوب و پر فروش هستند. این ابزار تبلیغی علاوه بر برندینگ نام تجاری شما موجب ارائه امکانات جدیدی به مشتریان شده و رضایت آن ها را جلب می کند. هدایای تبلیغاتی مناسب با ماندگاری بالا سود قابل توجهی را برای شرکت ها و سازمان های هدیه دهنده به ارمغان می آورد. امروزه تنوع بسیار بالایی در طراحی هدایای تبلیغاتی در تبریز وجود دارد و به راحتی می توان با توجه به هدف خود کالای مناسبی را جهت هدیه به مشتریان انتخاب نمود.

طراحی سایت در تبریز

امروزه اینترنت و دنیای مجازی نقش بسیار مهمی را در توسعه کسب و کارها ایفا می کند. در این بین طراحی وب سایت کمک خوبی برای معرفی حرفه و محصولات شرکت و سازمان شما است. بهینه سازی سایت نیز موجب تبلیغات گسترده در در دنیای مجازی برای کسب و کارتان می شود. با بهینه سازی (سئو) سایت خود فروش و مشتریان خود را افزایش می دهید.

طراحی گرافیکی در تبریز

در کانون تبلیغاتی در تبریز می توان اقدام به طراحی لوگو و موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی کرد. تیزر و موشن گرافیکی با محتوای خوب راهکاری نوین و مفید برای توسعه و تبلیغات شما است. موشن گرافیک با نمایش ویدیویی محصولات و خدمات شما تاثیر مثبتی بر ذهنیت بیننده به جا می گذارد و موجب شناخته شدن برند شما در میان مردم می شود.

پویش های تبلیغاتی در تبریز

کمپین های تبلیغاتی و هم چنین کاتالوگ ها، بروشورها، پیام رسانی بدون واسطه با پست مستقیم، آگهی های تلویزیونی، رسانه های چاپی، دعوت نامه های فروش و… نمونه ای از ابزارهای تبلیغاتی برای فعالیت در کانون تبلیغاتی در تبریز هستند. گستره فعالیت کانون تبلیغاتی در تبریز بر اساس پروژه های انجام شده با مشتریان و هم چنین همکاری کارمندان که به صورت ساعتی، روزانه و یا پروژه ای فعالیت دارند تعیین می گردد.

جهت اطلاعات بیشتر با تیم رسام وب تماس حاصل فرمایید.
نویسنده: مهری رقمی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *