طراحی سایت آتلیه - رسام وب

طراحی وب سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه

از قدیم هنر و هنرمند جایگاه ویژه و خاصی در بین مردم  و مخصوصا نزد ایرانیان داشته و دارد.اما با افزایش روز به روز کاربران دنیای اینترنت، شناخت و آشنایی با هنر و هنرمندان در عرصه های مختلف نیازمند به روز بودن و در کل ورود به دنیای اینترنتی مردم  را شامل می شود . از جمله پر طرفدارترین و پر تقاضا ترین هنر ها در جامعه ی امروزی هنرعکس و عکاسی می باشد.

چه بسا افراد و آتلیه های بزرگ و کوچک زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. نشان دادن هنر عکاسی در این دنیای بزرگ به قشر زیادی از مردم در مدت زمان کم فقط با یک کار می تواند اتفاق بیفتد آن هم طراحی وب سایت برای آتلیه شما می باشد به طوریکه به آسانی می توانید تمامی امکانات و خدماتتان  را دراسرع وقت به نمایش عموم مردم در بیاورید و باعث جلب توجه مشتری هایتان و رونق حرفه ی کاری خودتان شوید.

طراحی وب سایت آتلیه امکانات و خدمات زیادی را می تواند به مشتری ها ی شما ارائه بدهد از جمله :

  • امکان نمایش آنلاین گالری تصاویر از نمونه کارهای آتلیه
  • دسته بندی فعالیت های آتلیه و زمینه عکاسی

*مثلا عکاسی کودک،عروسی و فیلمبرداری ،عکاسی صنعتی ،آتلیه دکوراسیون و…

  • صفحه  وب مجزا برای نمایش بخش های مختلف آتلیه عکاسی شما جهت آشنایی بهتر و بیشتر با مکان های  آتلیه شما
  • تور مجازی برای آتلیه

*با امکان طراحی تور مجازی برای آتلیه شما مشتری ها به طور یک بازدید واقعی و به صورت کاملا آنلاین  می توانند دیدن کنند و با تک تک بخش ها وجاهای  آتلیه آشنا شوند .

  •  تعیین تعرفه و کاتالوگ آنلاین برای آتلیه

*بی شک هر کدام از آتلیه ها با توجه به گرایش های کاری شان که می تواند انواع عکاسی صنعتی ،عکاسی کودک و…. باشد تعرفه ها و قیمت های خودشان را دارا می باشند و با طراحی یک کاتلوگ اینترنتی می توان تمامی تعرفه های آتلیه را با توجه به نمونه های کار هر بخش به نمایش در آورد.

  • نمایش بعضی نمونه کارها به صورت گرافیکی

*که این بخش می تواند شامل نمونه کار های معروف و مهم شما باشد مثلا عکاسی از یک فرد مشهور که اگر بیننده ای آن را در سایت شما ببیند توجه خاصی را به آتلیه شما نشان می دهد و هزاران کار دیگر که بسته به فعالیت تخصصی و هنری شما می باشد.

  •  ارائه  و نمایش رزومه ی کاری و شخصی شما

*شما به راحتی می توانید در صفحه وب مجزا تمامی مدارکی را  که می تواند شامل مسابقات و تخصص شما باشد به راحتی مورد دید مشتری هایتان قرار دهید و با این کار به آن ها اطمینان خاطر دهید تا با اعتماد شما را برای کار خود انتخاب کنند.

  •  امکان پرداخت آنلاین و رزرو آنلاین

*با امکان رزرو آنلاین مشتری هایتان به سهولت هر چه تمام تر می توانند از زمان بندی برنامه کاری شما مطلع شوند و زمان مناسب را برای خود مشخص کنند و شما نیز به خوبی نیاز مشتری هایتان را برطرف کنید.

  •  بخش مجزا برای نظر سنجی

*با نظر سنجی ، شما با علایق و نظرات مشتری ها یتان آشنا می شوید و بهتر نیاز ها ی آن ها را برطرف می کنید .

  •  نمایش تعداد بازدیدکنندگان از سایت شما
  • امکان نمایش دقیق آدرس  و شماره تلفن آتلیه در نقشه گوگل (GOOGLE MAP)

و ده ها امکان دیگر که می تواند بر حسب  نیاز های شما طراحی واجرا گردد.

بهینه سازی سایت (سئو سایت) :

طراحی وب سایت مرحله اول کار را  شامل می شود و به تنهایی باعث موفقیت و رونق کسب کارتان نمی شود شما باید درعرصه فعالیتتان جزو رتبه های اول گوگل باشید چرا که مشتری ها تنها با جست وجوی  ذهنی و کلیدی به دنبال هدفشان هستند . مثلا آن ها کلماتی مثل آتلیه کودک ،آتلیه عروسی ،عکاسی صنعتی و… را جست وجو می کنند و سایت شما  اگر بهینه باشد و کلمات مورد جست وجو در زمینه کاری شما باشد بدون شک آتلیه شما می تواند مشتری های زیادی را جلب کند و آمار بازید سایت شما بهتر شود و در نتیجه در گوگل در رتبه های بالاتری قرار بگیرید.

شما به راحتی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم فنی مهندسی شرکت رسام وب  تماس حاصل فرمایید و تمامی سوالات و پیشنهادات خود را مطرح سازید.