طراحی لوگو تبریز - رسام وب
ضریب تبدیل سایت
نرخ تبدیل وب سایت چیست؟
نوامبر 1, 2016
عکاسی صنعتی
عکاس صنعتی در تبریز
نوامبر 7, 2016

طراحی لوگو در تبریز

برخی از نمونه کارها

 

طراحی لوگو و سربرگ اداری در تبریز

لوگو یک نشانه گرافیکی می باشد که  می تواند در حالت های مختلف طراحی گردد.یک لوگو معرفی کننده یک شرکت یا خدمات خاصی است  که به طبع باعث شناخته تر شدن محصول یا نام شرکتی در بین مردم می شود. امروزه نام رایج دیگر لوگو در میان مردم نشان واره یا نامواره است .لوگو مشخصه ی اصلی یک برند است که اگر طراحی زیبا در آن صورت گیرد باعث جذابیت و محبوبیت بیشتری در بین مردم می شود.

انواع لوگو

طراحی لوگو می تواند براساس نوشته ها یا آیکن ها و نمادهای خاصی صورت گیردکه به طور کلی لوگو بر سه نوع قابل دسته بندی است :

1-لوگوی تصویری که آیکن ،سمبل و پیکتوگرام می باشد.

2-لوگوی نوشتاری که مونوگرام،تایپ بیس،لوگوتایپ و وردمارک نام دارد.

3-لوگوی ترکیبی که تصاویر ونوشته ها باهم ترکیب می شوند.

طراحی لوگوی تصویری

در طراحی این نوع از لوگو از شکل ها،نمادها،نشانه های تصویری وتصاویری که نشانه ومعرف شغل،حرفه برند ،محصول وخدمات شما است استفاده می شود.برای مثال لوگوی شرکت اپل که برگرفته از یک سیب است ویا  لوگوی سازمان یونیسف که تصویر یکه مادر و بچه را در خود جای داده است و به شکل کره زمین و برگ های زیتون آن نشان دهنده حمایت از کودکان است و…

پیکتوگرام  معرف یه رفتار و مکان خاصی می باشد برای هتل ها و رستوران و علائم راهنمایی  موجود در خیابان ها و یا قوانینی مانند عدم  استعمال دخانیات در مکانی و… ویا بر روی بسته بندی های محصولات مثل  عدم بازیافت و نحوه نکهداری در دمای خاص و… می تواند مورد استفاده قرار گیرد.با توجه به اینکه پیکتوگرام در اکثر مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد باید طوری طراحی شود که همه ی عموم مردم با هر سطح علمی و هر زبانی به راحتی بتوانند آن را درک کنند و مفهوم آن را بفهمند.

طراحی لوگوی نوشتاری

در طراحی لوگوی نوشتاری از نام شرکت ،موسسه می توان استفاده کرد.لوگوی نوشتاری در واقع معرف نام شرکت و محصولات شما است. لوگو تایپ(logo type) و وردماک (word mark)را می توان نام های دیگر لوگی تایپی شمرد .

مونوگرام (monogram)

در طراحی مونوگرام از یک حرف یا برند  استفاده می شود.

تایپ بیس لوگو(type _based logo)

لوگوی تایپ بیس نیز با استفاده از حروفات و نوشته طراحی می شود اما با این تفاوت که با طراحیه خاص گرافیکی کلمه ها و نوشته ها به شکل های جالب هنری تبدیل می شوند و با لوگوی ترکیبی بسیار تفاوت دارد.

لوگوی ترکیبی (combination marks)

در طراحی لوگوی ترکیبی از تصاویر و نوشته ها به صورت ترکیبی استفاده می شود.

ویژگی های لوگوی خوب چیست؟

1_یک لوگو باید به حدی قوی طراحی شود که مخاطب با نگاه اول بتواند اطلاعات کافی را از محصولات و برند دریافت کند وبه اصطلاح معرف خوبی برای شرکت و برند شما باشد.

2- یک لوگوی خوب در عین اینکه بایدگیرا وجذاب باشد باید ساده نیز باشد چرا که پیچیدگی بیش از حد مخاطب را گمراه می کند و آن را از هدف نهایی باز می دارد.

3-استفاده از رنگ مناسب در لوگو باتوجه به برند بسیار اهمیت دارد و هم خوانی لازم باید بین یک برند و رنگ صورت گیرد.

4- استفاده خلاقانه از فرم ها و شکل ها

5- رعایت تناسبات طراحی برای لوگو

همواره در انتخاب لوگوی خود دقت کافی را داشته باشید زیرا لوگو معرفی کننده محصولات ،خدمات  و برند شما می باشد.

یکی دیگر از ملزوات برای شرکت علاوه بر طراحی لوگو می تواند تهیه سربرگ اداری باشد.

به مجموعه ای  از کاغذها و اوراق هایی که در اداره ها و شرکت ها وسازمان برای انجام امور اداری و پرسنلی استفاده میشود اوراق و یا سربرگ اداری می گویند و برای  هماهنگی  هر چه بیشتر آن باید به زیبایی طراحی گردند و مشخصه خوبی برای برند مورد نظر باشد. ست اوراق و سربرگ های ادری می تواننند شامل موارد زیر باشند.

1-letter head سربرگ اداری  ( جهت مکاتبات  اداری و رسمی )

2-business card کارت ویزیت ( جهت  معرفی  شغل و حرفه شما وراه های ارتباطی با شما )

3-envelope پاکت  نامه ( جهت ارسال مدارک  ومکاتبات )

4-note یادداشت ( جهت یادداشت های غیررسمی )

و سایر امکاناتی که باتوجه به نیاز ودرخواست شما می تواند طراحی شود .

سربرگ های اداری  برای مکاتبات رسمی مورد استفاده  قرار می گیرد و بنابراین ارزش بسزایی دارد و نقش مهمی را در معرفی سازمان ، شرکت شما دارد.

شهر صنعتی تبریز نیز دارای شرکت ها و سازمان ها و برند های زیادی می باشد و هر کدام نیاز به طراحی لوگو در تبریز ، سربرگ اداری در تبریز را دارند و تیم فنی رسام وب می تواند تمامی امکانات ذکر شده به مشتریان ارائه دهد.

شما می توانید برای مشاوره و انجام عکاسی صنعتی در تبریز ، طراحی وب سایت در تبریز و اجرای تور مجازی در تبریز با تیم فنی رسام وب تماس حاصل فرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *