طراحی سایت فروشگاهی در تبریز - رسام وب
طراحی سایت صرافی در تبریز
طراحی سایت صرافی در تبریز
جولای 24, 2016
رابط کاربری در طراحی سایت,,UX
رابط کاربری ux
جولای 25, 2016
نمایش همه

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی وب سایت فروشگاهی در تبریز:

فروشگاه اینترنتی می توان گفت نوعی فروشگاه است که تصاویر و امکانات محصولات به صورت دسنه بندی و طبقه بندی شده و با سریع ترین نحوه دست رسی در معرض نمایش عموم قرار می گیرد.و مراجعه کننده می تواند بعد از انتخاب یک یا چند جنس از طریق پرذاخت اینترنتی اقدام به تسویه نماید و بعداز مدت تعیین شده در سایت جنس مورد نظر در محل آدرس تحویل مشتری شود.البته سیاست سایت های فروشگاهی در نحوه پرداخت و برگشت جنس و زمان متفاوت است.

نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز یا طراحی وب سایت فروشگاهی در تبریز خیلی متفاوت با طراحی سایت شرکتی در تبریز خواهد بود. زیرا به طور کلی نحوه فروش و سیاست کلی این سایت ها با هم متفاوت خواهد بود.

سود طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز:

مطمعنا برای هر کاری از نظر تجاری قبل از اقدام ، استراتژی ، هدف ، سود و مزایای پروژه الویت اول خواهد بود. مزیت های سایت فروشگاهی در تبریز :

1 مراجعه سریع:

یکی از بزرگترین فذق های یک سایت فروشگاهی با فروشگاه ها مراجعه سریع و حتی از خانه است.و نیازی نیست تا مراجعه فیزیکی نیز باشد.

2 صرفه جویی در زمان :

برای مراجعه حضوری نیاز به وقت و تحمل ترافیک شهری و… در صورتی که برای مراجعه به سایت فروشگاهی به هیچ یک از این ها نیاز نیست.

3 صرفه جویی در هزینه :

فروشگاه اینترنتی به دلیل نبود مکان فیزیکی برای نماش جنس خواب سرمایه و یا شاید اجاره هنگفت را به کلی از میان می برد.

4 ارتباط آسان با مشتری :

یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه های زنجیره ای ارتباط آسان با مشتری است. مراجعه کننده خیلی راحت می تواند با مدریت مجموعه در ارتباط باشد.

پارامتر های مهم در طراحی سایت فروشگاهی:

1 نبود محدودیت در تعداد اجناس

2 طبقه بندی محصولات

3 دست رسی سریع به دلیل جستجوی پیشرفته

4 امکان مقایسه محصولات

5 سیاست گذلری برای خریداران عمده و خرده

و….

بهینه سازی سایت در تبریز:

سئو سایت در تبریز ،این مورد به طور قطع در فروش سایت های فروشگاهی بسیار تاثیر دارد.بهینه سازی سایت برای موتور جستجو باعث خواهد شد که تعداد مراجعه کننده از طریق موتور های جستجو افزایش یابد که منجر به رونق فروشگاه اینترنتی خواهد شد.در مورد مبحث بهینه سازی می توانید به قسمت مقالات سایت مراجعه فرمایید.

امنیت برای مراجعه کننده:

برای این منظور وجود نماد الکترونیک از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک باعث خواهد شد تا مراجعه کننده با خیال راحت اقدام به خرید نماید.

جهت طراحی وب سایت در تبریز و همچنین طراحی سایت فروشگاهی در تبریز می توانید با تیم فنی رسام وب تماس حاصل فرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *