ثبت برند در تبریز - رسام وب
طراحی-سایت-شرکتی-در-اردبیل-80x80
طراحی سایت شرکتی در اردبیل
دسامبر 2, 2017
منطقه-ازاد-ارس-80x80
ثبت شرکت منطقه آزاد در تبریز
دسامبر 13, 2017
نمایش همه

ثبت برند در تبریز

ثبت-برند-در-تبریز-80x80

ثبت-برند-در-تبریز

ثبت برند در تبریز

برند چیست

برند به نام ، نشانه ، علائم و مارکی گفته می شود که شرکت ها با ثبت آن به طور آگاهانه به مخاطبان با دیدن و شنیدن و احساس کردن امکان می دهند تا ویژگی های کار و محصولات خود را تداعی کنند.برند در واقع برداشت افراد از یک نام می باشد و شامل مفاهیم و ویژگی هایی می باشد که به یک نام گره خورده است.برند برای اشاره به محصول یا خدمتی به کار برده می شود که ارزش اعتباری و اجتماعی آن بالا می باشد.برند های معتبر و مشهور می توانند برای مشتریان خود احساس مالکیت ایجاد کنند.یک برند می تواند با گروه کالای خاصی که وارد بازار می کند زمینه جلب مشتریان را فراهم آورد و کسب و کار رونق دهد .

صفات لوگو

برای این که یک برند بتواند جایگاه خود را پیدا کند باید تناسب داشته باشد و جایگاه مناسبی پیدا کند،تحمل پذیری آن بالا باشد و اعتبار و جذابیت و بی همتایی داشته باشد و به نوعی الهام بخش باشد و معنا و مفهوم داشته باشد و نام یا علامتی باشد که در ذهن انسان فرو رود.

برند از نظر مصرف کنندگان

مصرف کنندگان برند را منشا و مبدا محصول می دانند و از نظر آن ها برند واگذاری مسئولت به تولید کننده است.یک برند معتبر خطر پذیری کمتری دارد و هزینه پرس و جوی آن نیز پایین می باشد. برند از نظر مشتریان نشانه کیفیت کالا و وسیله ای نمادین برای اظهار شخصیت می باشد.برند را مصرف کنندگان ، معامله یا عهد و پیمان با تولید کنندگان می دانند .

انواع برند ها

برند انفرادی : بعضی از شرکت ها در تبریز و شهر های دیگر در نظر دارند که محصولات خود را با تعداد نام و برند های متفاوت به فروش برسانند و تعداد برند زیادی در نظر می گیرند و در واقع با این فکر جلو می روند که بتوانند اگر یکی از برند هایشان شکست خورد و جا باز نکرد با برند های دیگر خود سود کنند، ولی باید در نظر گرفت که هزینه ای که برای تعداد زیادی برند در نظر گرفته می شود بیشتر از هزینه ای می باشد که برای یک برند در نظر می گیرند و در صورتی که تمام برند هایی که به کار برده اند  شکست بخورد نه تنها سود نکرده اند بلکه زیان بیشتری به بار می آورد .

برند های فامیلی: به یک سری محصولات که خاص می باشد اختصاص دارد و این برندها بسیار منحصر به فرد می باشند و به تنهایی دارای محبوبیت و جذابیت می باشد .

برند شرکتی : این نوع برند ها برای شرکت هایی که محصولات متنوعی دارند به کار برده می شوند که اسم شرکت یا تولید کننده را به عنوان برند انتخاب می کنند و نیاز های مشتریان را تشخیص می دهند و در جهت جذاب کردن محصولات خود اقدام می نمایند .

برند ترکیبی : در این برند ها ، محصولات موجود در شرکت نام خودشان را دارند و برند نشان دهنده ی این است که کدام شرکت محصول را تولید می کند و کدام شرکت ها  سود بیشتری دارند و از این طریق بازار مناسب را می شناسند و مناسبترین  و سود آورترین آن را انتخاب می کنند .

ویژگی های یک برند خوب و قابل ثبت در تبریز ؟

برای ثبت برند در تبریز باید برند مورد نظر کیفیت یک محصول و هدف تولید آن را بیان کند .

یک برند خوب باید به راحتی تبلیغ شود و دائمی باشد ، برند خوب باید قابل ثبت باشد و باید اصل باشد ، یک برند خوب باید هنگام بیان آهنگ خوبی داشته باشد و تصویر خوبی ایجاد کند و نباید به گونه ای باشد که در چند مدل تلفظ می شود . یک برند خوب نباید قدیمی و کهنه یا اهانت آمیز و تهاجمی باشد .

ثبت برند در تبریز

در تبریز برای این که شرکت ها نام آشنا شوند و خود را در همه جای دنیا ثابت کنند از برند های مناسب برای شرکت های خود استفاده می کنند که رکن اصلی کار می باشد و موجب سود آوری می شود . برای ثبت برند در تبریز لازم است که تمام مدارک قانونی که لازم می باشد تهیه  شود و با طی مراحل قانونی آن ، برند مورد نظر به ثبت برسد . برند یا علامت ثبت شده برای کسی شناخته خواهد شد که آن را به ثبت می رساند . برای ثبت برند در تبریز نیاز به مراجعه ی حضوری در اداره ی ثبت علائم تجاری نمی باشد و می توان با ورود به سامانه ای که برای ثبت برند در تبریز مشخص شده اقدام به ثبت نمود . پس از ورود به سامانه و کامل کردن مدارک ثبت برند در تبریز،اداره ی ثبت علائم با پیگیری و بررسی های دقیق در صورتی که مشکلی در ثبت نبود اقدام به ثبت آن و اجازه انتشار آگهی مربوط به آن را می دهند.برای ثبت برند در تبریز می توان برند مورد نظر را در طرح های لوگو ، آرم یا نام تجاری و یا لوگو تایپ و .. به ثبت رسانید.

افراد متقاضی ثبت برند در تبریز باید این نکته را در نظر بگیرند که یک علامت ، برند یا نام و علامت محدود به 10 سال می باشد و بعد از 10 سال باید دوباره تمدید گردد.ثبت برند در تبریز نیازمند تجربه و تخصص در این زمینه می باشد و بعد از تکمیل فرم باید اطلاعات خقوقی یا حقیقی را به صورت کامل وارد کرد ، کالاهای انتخابی باید با توجه به مجوزی که قصد ارائه آن را دارند انتخاب  شود . مدارک مورد نیاز را باید از طریق سامانه مورد نظر بارگذاری کرده و ارسال کنند پس از آن باید هزینه ثبت برند و علامت تجاری را از طریق درگاه اینترنتی واریز کرد و بعد از اتمام شدن مراحل و تکمیل آن ها پرونده را از طریق سامانه اداره ثبت مالکیت صنعتی به کارتابل کارشناس ارسال می کنند  و مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن به مدت دو الی سه ماه نقص یا ثبت آن گزارش داده می شود و در صورتی که نقص گزارش شود باید برای رفع آن اقدام نمود و در غیر این صورت برند مورد نظر به ثبت می رسد .

نحوه ی ثبت برند در تبریز

در تبریز نیز مانند سایر مناطق برند به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت می رسد و مدارک هر یک از آن ها با هم متفاوت می باشد.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی برای ثبت برند در تبریز کپی کارت ملی و شناس نامه و پروانه کسب متقاضی و ارائه یک نمونه از برند در خواستی 6.6 می باشد.برای ثبت برند در تبریز به زبان لاتین نیاز به داشتن کارت بازرگانی می باشد .

مدارکی که برای ثبت برند در تبریز برای اشخاص حقوقی لازم می باشد کپی کلیه مدارک شخص حقوقی و داشتن مجوز های لازم از قبیل جواز تاسیس و جواز صنایع یا بهره برداری و مدارکی که نشان می دهد هیئت مدیره مشغول به کار هستند و در صورت به ثبت رساندن به زبان لاتین داشتن کارت بازرگانی و همچنین مدارک شناسایی مدیر عامل و ارائه یک نمونه برند در اندازه 6.6 می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با تیم رسام وب تماس حاصل فرمایید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *